środa, 7 sierpnia 2013

안녕 ヾ(・ω・*)ノ

   Pierwszy post na blogu musi być, więc będzie c:



   Witajcie, jestem Min Kyung Lee, mam 16 lat :3 Koreą interesuję się od niedawna - może trochę ponad pół roku. Japonią od dwóch, trzech lat :3 Pasjonuję się azjatyckim kanonem piękna. I mam świra na punkcie azjatyckich kosmetyków, bowiem są one moim zdaniem dużo, dużo lepsze niż te, do których w Polsce mamy dostęp.

   Nie mam zamiaru nadmiernie rozpisywać się, czym to ja się nie interesuję, czego nie dokonałam, czego tu nie mam zamiaru dokonać, bo, prawdę mówiąc, kogo to obchodzi? :3 To ma być blog o azjatyckiej tematyce, nie o mnie ^__^ Pojawią się tu wpisy o kosmetykach, kulturze, ciekawostkach, nowinkach, czymkolwiek, co związane jest z azją nawet troszeczkę, więc może się tu zrobić mały bałagan, ale co tam. Pewnie i tak nikt nie będzie tego czytać, bo jestem zbyt leniwa na reklamowanie bloga i tak dalej xD Ale jest satysfakcja z samego tworzenia arykułów, więc co mi tam, nie? :> Oczywiście nie pogardziłabym czytelnikiem xD

   Zanosi się, że jutro zacznę tworzyć notkę o Missha M Perfect Cover BB Cream, który posiadam :3

Jednak na chwilę obecną, dobranoc wam~! :333


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz